نکات کلی:

1- فروشگاه پریمیوم‌هاب عرضه‌کننده محصولات مجازی است، لذا هیچ‌گونه محصول فیزیکی و قابل حملی توسط این فروشگاه عرضه نمی‌شود.

2- تمامی کارهای فعالسازی و تحویل محصول به کاربران عزیز بعد از ثبت سفارش و پرداخت آن از طریق درگاه بانکی انجام خواهدشد، لذا صرفا به عنوان مشاوره قبل از خرید می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید و فرآیند آماده‌سازی محصول مورد نیاز شما بعد از پرداخت هزینه آن و ثبت فاکتور شما در سامانه آغاز خواهدشد.

3- از آنجایی که تمامی محصولات باید توسط تیم فنی پریمیوم‌هاب قبل از ارسال به مشتریان عزیز بررسی کامل شوند، بازه زمانی تحویل تمامی محصولات تا حداکثر 8 ساعت زمان‌بر هست و در صورت عدم تراکم سفارش‌ها این بازه زمانی می‌تواند کمتر هم شود.

4- همه خریداران عزیز موظف هستند در بازه زمانی 48 ساعته نسبت به فعالسازی و تست اولیه محصول خود اقدام نمایند. لذا در صورت گزارش خرابی محصول مورد نظر بعد از این بازه زمانی مسئولیتی از جانب ما پذیرفته نخواهدشد.

5- خریداران موظف هستند به صورت هوشمندانه و با تصمیمی قاطع محصول خود را خریداری نمایند، زیرا بعد از سفارش‌گذاری محصول و پرداخت هزینه آن، انصراف از خرید، تغییر محصول و استرداد وجه به هیچ عنوان صورت نخواهد پذیرفت.

6- تیم پریمیوم‌هاب هیچ‌گونه پشتیبانی حضوری ندارد و تمامی دستورالعمل‌ها به صورت مجازی از طریق مطالب داخل وب‌سایت و راههای ارتباطی قرار داده شده در آن صورت خواهد پذیرفت.

7- چنانچه طبق راهنمایی‌های موجود در وبسایت و توضیحات شفاهی تیم فنی مشکل شما رفع نگردید، این مجموعه می‌تواند در صورت فراهم‌شدن امکانات لازم از قبیل مطلوب‌بودن سرعت اینترنت طرفین و بازه زمانی مناسب برای تیم فنی به صورت ریموت و از راه دور توسط نرم‌افزار AnyDesk مشکل شما را بررسی کنند. لذا هیچگونه درخواست پشتیبانی حضوری برای تیم فنی پریمیوم‌هاب مقدور نمی‌باشد.

8- هرگونه بی‌توجهی و عدم رعایت راهنمایی‌های موجود در وبسایت و نکات بیان‌شده توسط تیم فنی به عهده خود شخص بوده و اگر تلاش‌های نادرست و بیهوده کاربر بدون در میان‌گذاشتن آن با بخش پشتیبانی سبب وخیم‌تر شدن مشکلات شود، پریمیوم‌هاب هیچ مسئولیتی در قبال حل مسائل ایجادشده از سمت شما را ندارد. لذا قبل از هر اقدامی با پشتیبانی ما در تماس باشید تا منجر به بدتر شدن شرایط نشوید.

اکانت و لایسنس

9- اکانت و لایسنس‌های تحویلی به شما به هیچ وجه قابل استرداد نیستند، لذا حتما قبل از خرید محصول در مورد آن و تطابق‌پذیری آن با سیستم خودتان تحقیقات لازم را انجام داده و با تیم پشتیبانی فروشگاه مکاتبات لازم را به عمل آورده باشید.

10- این مجموعه هیچ مسئولیتی در قبال ذخیره‌سازی نام کاربری و پسوورد اکانت و لایسنس شما ندارد و در صورت ویروسی‌بودن سیستم شما و یا پاک‌شدن اکانت و لایسنس از سیستمتان یا فراموشی آن توسط شما هیچ پیگیری از جانب ما صورت نخواهد پذیرفت، پس حتما بعد از تحویل اکانت و لایسنس مورد نظر، آن را در یک فضای ابری امن مانند Google Drive یا OneDrive ذخیره نمایید تا تحت هیچ شرایطی به طور کامل از دست نروند.

11- اگر خطایی از سمت سیستم شما به جهت فعالسازی لایسنس‌ها رخ دهد که می‌تواند ناشی از استفاده از کرک‌های ویروسی موجود در بستر اینترنت روی سیستمتان باشد، پریمیوم‌هاب نمی‌تواند هیچ‌گونه عمل ویروس‌یابی را برای شما انجام دهد و باید به صورت حضوری نزد یک متخصص امنیت و نرم‌افزار رفته تا سیستم شما را بررسی کنند.

12- اکانت و لایسنس‌های موجود در وب‌سایت فقط برای همان تعداد دستگاهی که در توضیحات محصول بیان شده است قابل فعالسازی هستند و در صورت تلاش شما جهت فعالسازی و استفاده از محصول روی بیش از تعداد دستگاه بیان شده در وب‌سایت، هیچ‌گونه تضمینی از جانب ما جهت بررسی مشکلات قابل وقوع برای اکانت و لایسنس شما صورت نخواهدگرفت زیرا که شما مسئول این اشتباه هستید.

13- تمامی اکانت و لایسنس‌های موجود در وبسایت در صورت رعایت نکات ذکرشده در بالا تا مدت زمان تعیین‌شده در توضیحات محصول از پشتیبانی ما برخوردار خواهند بود و همچنین لایسنس‌های مادام‌العمر در صورت رعایت نکات امنیتی و دستورالعمل‌های آورده‌شده در وبسایت و همچنین پشتیبانی کمپانی مورد نظر از آن به طور کامل توسط ما قابل پیگیری و پشتیبانی هستند.

تلگرام پریمیوم

14- بعد از پریمیوم‌سازی اکانت به هیچ عنوان بازگشت وجه و مرجوعی محصول صورت نخواهدگرفت زیرا اکانت شما به مدت تعیین‌شده در سرورهای کمپانی تلگرام به صورت اکانت پریمیوم تبدیل خواهندشد و این عمل غیر قالب بازگشت است.

15- حتما به مدت زمان اکانت پریمیوم خریداری‌شده دقت کرده و چندین بار محصول خود را قبل از پرداخت نهایی بررسی کنید، زیرا بعد از پریمیوم‌سازی اکانت، تغییر زمان اکانت پریمیوم از جانب ما قابل انجام نیست و باید بعد از اتمام دوره فعلی خود جهت تمدید اکانت اقدام نمایید.

16- حتما قبل از پریمیوم‌سازی اکانت خود توسط ما، تغییرات در شماره و آی‌دی اکانت را به طور کامل انجام داده تا بعد از پریمیوم‌سازی اکانت، از بروز مشکلات احتمالی برای آن جلوگیری به عمل آورید.

17- اکانت‌های پریمیوم‌شده در صورت تغییرات اطلاعات اساسی اکانت توسط شما و همچنین نقض قوانین کمپانی تلگرام به هیچ عنوان دارای ضمانت از جانب ما نخواهند بود.

18- در صورت رعایت تمامی نکات بیان‌شده در بالا، اگر در مدت‌زمان تعیین‌شده اکانت پریمیوم مشکلی رخ داد، پریمیوم‌هاب می‌تواند پیگیری‌های لازم را از طریق مکاتبات با کمپانی تلگرام انجام دهد و دلیل را جویا شود.

سرورهای داخلی و خارجی

19- مسئولیت هرگونه هک و فراموشی پسوورد سرورهای مورد نظر از جانب شما قابل پیگیری توسط پریمیوم‌هاب نمی‌باشد و باید تمامی نکات را در حفظ و نگهداری پسوورد و اطلاعات سرور خود رعایت کنید.

20- عواقب استفاده نادرست از سرور و به‌کارگیری آن برای مقاصد هک و نفوذ به سامانه‌های مختلف دولتی و زیرساخت کشور بر عهده شما بوده و پریمیوم‌هاب می‌تواند اطلاعات شما را برای پیگیری‌های متعاقب در اختیار مراجع قضایی قرار دهد.

21- استفاده از سرورهای موجود در پریمیوم‌هاب برای مصارف شخصی و اداری بوده لذا هرگونه سوء استفاده از سرورها برای مقاصد عمومی و فروش منجر به قطعی سرویس از جانب ما خواهد شد.

22- مصرف ترافیک سرور باید حتما در محدوده مورد تایید تیم فنی پریمیوم‌هاب باشد، لذا استفاده ترافیک بیش از حد مجاز سرور موجب قطعی آن از سمت دیتاسنتر شده و پریمیوم‌هاب هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال پیگیری آن را نخواهد داشت.

23- در صورت رعایت نکات بیان‌شده در فوق، چنانچه مشکلی در سرور و هاستینگ مورد نظر رخ دهد قابل پیگیری و بررسی توسط تیم فنی پریمیوم‌هاب است.

تعهدات ما

  • تمامی اکانت‌ها، لایسنس‌ها و خدمات سرور و هاستینگ ما دارای ضمانت کیفیت بوده و در صورت رعایت تمامی نکات گفته‌شده در بالا قابل پیگیری و پشتیبانی کامل از جانب ما هستند. در طول مدت استفاده از محصول خود در صورت بروز هرگونه مشکل متعارف می‌توانید از طریق بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.
  • پریمیوم‌هاب متعهد است که تا آخرین روز محصولات خریداری‌شده و همچنین در صورت پشتیبانی کمپانی محصول مورد نظر، پشتیبانی و پیگری لازم را فراهم کند و اگر هرگونه مشکلی از جانب ما رخ دهد، از طریق تیم پشتیبانی ما قابل بررسی است.
  • پریمیوم‌هاب تعهد می‌دهد تا در حفظ اطلاعات شخصی مشتریان خود اعم از تلفن، ایمیل و سایر اطلاعات محافظت لازم را داشته باشد و هیچ یک از اطلاعات شخصی افراد را به شرکت و یا ارگانی نفروشد.